Wczytywanie ...

Treningi WOD Crossfit

CrossFit jest typem treningu siłowego i kondycyjnego. System ten powstał w Stanach Zjednoczonych w 2001 roku, kiedy Greg Glassman zaczął używać go do rozwoju osobistego kalifornijskich policjantów. Od tamtej pory CrossFit używany był w szkoleniu marines, strażaków czy żołnierzy. Ten typ treningu zdobył uznanie na całym świecie dzięki dobrym rezultatom.

CROSSFIT 

Dla kogo?

  • przeznaczony dla kobiet i mężczyzn, którzy przygotowywująsię do zawodów terenowych, biegów z przeszkodami
  • jeśli chcesz zrzucić zbędną tkankę tłuszczową i zbudować silne ciało 
  • marzy Ci się płaski brzuch 
  • idealny trening dla służb mundurowych
  • dla osób, które potrzebują być szybkie, wytrzymałe, silne, sprawne 
  • jeśli po całym dniu potrzebujesz się odstresować 
  • jeśli lubisz rywalizacje 
  • idealny trening dla par 

Jakie korzyści otrzymasz ? 

  • silne i zdrowe ciało
  • płaski i umięśniony brzuch
  • widoczne mięśnie 
  • sprawność sportowca 
  • dobre samopoczucie 
  • motywację 

CrossFit to system treningowy, który wykonuje się w bardzo intensywny sposób. W efekcie pojawia się ogromne zmęczenie, które wpływa na rozwój siły i masy mięśniowej. CrossFit wyrabia wydolność krążeniową i oddechową. Ten system jest również doskonałą propozycją dla osób chcących zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej. Ponadto trening jest doskonałą okazją do przełamywania własnych barier, co świetnie wpływa na rozwój osobisty. Naszą misją jest nauka podstawowych wzorców ruchowych wykorzystywanych w treningu CrossFit i czuwanie nad bezpieczeństwem wykonywanych ćwiczeń. Chcemy skupić się na technice, która jest fundamentem sprawnego ciała. Poprzez odpowiednią analizę ruchu ciała naszych podopiecznych, przewidzimy i rozwiążemy problemy związane z wadliwymi wzorcami ruchowymi.